FAQ

Pokud nenajdete odpověď na Vaši otázku, kontaktujte nás pomocí kontaktního formuláře.

Za jak dlouho od objednání obdržím svůj balíček?

Balíček odesíláme do 3 dnů po objednání, tudíž do 4 dnů budou Vaše produkty u Vás!

Mohu si objednat produkty kurýrem?

Ano můžete GLS – doručení domů, Zásilkovna – doručení na výdejní místa.

Jak vypadá balíček?

Objednávka je zabalena v kartonové krabičce.

Mohu si nechat objednat do zahraničí?

Ano můžete – zatím pouze GLS, Zásilkovna i na Slovensko.

Mohu produkty vrátit?

Ano můžete, stačí nás o tom informovat na e-mail nebo telefonicky, zašleme adresu pro vrácení a následně vrátíme platbu.

Jak zjistím, kdy mi balíček přijde?

Přijde Vám e-mail s informací, že je objednávka vyřízena a následně e-mail nebo SMS zpráva od GLS/Zásilkovny, kde je uvedeno i číslo balíčku, podle kterého lze balíček sledovat.

Co je to předplatné?

Předplatné je opakující se objednávka, kterou si objednáte pouze jednou. Zadáte si interval odesílání a další objednávky Vám budou chodit automaticky. Interval je možné nastavit od jednoho do šesti měsíců. Předplatné je bez jakýchkoli závazků.

Jaké výhody má předplatné?

Hlavní výhodou předplatného je 10% sleva z ceny našich produktů. Další výhodou je automatické odesílání, tedy nestrávíte již žádný čas zadáváním objednávky a údajů.

Jak mi bude předplatné doručováno?

Předplatné automaticky odesíláme Zásilkovnou na Vámi zvolenou pobočku. Pokud jste měli první objednávku zadanou přepravní společností GLS, budeme Vás kontaktovat ohledně výběru pobočky Zásilkovny.

Jak předplatné zrušit?

Je to jednoduché. Napište nám na email:info@verra.cznebo zavolejte na tel. 730 119 010. Dohledáme Vás podle emailu, tel. čísla nebo adresy, na které Vám zasíláme naše produkty. Následně předplatné zrušíme.